MFT_Fenomenológiai_Szekció

Gabor Toronyai (gtorony) toronyai at uni-corvinus.hu
Wed Oct 5 13:12:02 CEST 2005

Magyar Filozófiai Társaság Fenomenológiai Szekciója
meghív minden érdeklődőt
következő üléseire:

Andreas Niederberger (Frankfurt):
 „Handeln unter der Bedingungen der Uneigentlichkeit – Gibt es einen phänomenologischen Begriff der Freiheit?”
(Heidegger, Sartre, Merleau-Ponty)
(németül magyar fordítással)
Időpontja: 2005. október 28., péntek, délután  négy óra.
Helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület, I. em. 132. szoba.,


Sárkány Péter:
 „Filozófia mint pszichoterápia és pszichoterápia mint filozófia. A daseinanalízis (Binswanger) és egzisztenciaanalízis (Frankl) fenomenológiai keresztmetszete”
 Időpontja: 2005. december 9., péntek, délután  öt óra.
Helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület, I. em. 132. szoba.,

Mezei Balázs                                                                   Toronyai Gábor
elnök                                                                                  titkár