Lányi_András: Az ökofenomenológiáról_MFT_Fenomenológiai_Szekció

Gabor Toronyai (gtorony) toronyai at uni-corvinus.hu
Wed Feb 1 16:05:30 CET 2006

Magyar Filozófiai Társaság Fenomenológiai Szekciója
meghív minden érdeklődőt
következő ülésére:

Lányi András:
 „Az ökofenomenológiáról”
(L. A. két írása csatolva)

Időpontja: 2006. február 10., péntek, délután  négy óra.
Helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület, II. em. 297. terem.

    
A szekció további előadásai tavasszal:
Komorjai László:
 „Érzékelés és értelem”
Időpontja: 2006. március 24., péntek, délután  négy óra.
Helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület, II. em. 297. terem,

Mezei Balázs:
 „A fenomenológia szelleme. A klasszikus fenomenológia íve Husserltől Levinasig”
Időpontja: 2006. április 21., péntek, délután  négy óra.
Helye: Budapesti Corvinus Egyetem, főépület, II. em. 297. terem,

Mezei Balázs                                                                   Toronyai Gábor
elnök                                                                                  titkár