[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, Peter Mekis

Laszlo E. Szabo leszabo at phil.elte.hu
Wed Feb 27 22:50:41 CET 2008

Kedves Laci!

Köszönöm, nagyszerű lesz. (Egy felesleges "meg"-et kihúztam, engedelmeddel, a
harmadik mondatból.) Máris csinálom a hirdetéseket.

Üdv,
Laci

On Wednesday 27 February 2008 15:19:04 you wrote:

> Kedves Laci,
>
> bocs, de annyira ellopták a telefonvezetéket a környékünkön, h tegnap este
sehol nem tudtam internethez jutni, ma meg most érek rá először. Küldöm az
absztraktot, szia,

> L.

L a s z l o   E.   S z a b o
Department of Logic, Institute of Philosophy
Faculty of Humanities, Eotvos University, Budapest
http://phil.elte.hu/leszabo