[MaFLa] Fw: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira

Laszlo E. Szabo leszabo at philosophy.elte.hu
Wed Jan 16 12:13:03 CET 2008

Begin forwarded message:

Date: Wed, 16 Jan 2008 11:12:22 +0100
From: "Kornelia Vargha" <Varghak at ceu.hu>
To: "Kornelia Vargha" <Varghak at ceu.hu>
Subject: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira

Tisztelt Kollega!

Mellekelten kuldom Onnek a Kozep-europai Egyetem nyari programjanak
filozofia temaju kurzusairol szolo ismertetojet. A magyar hallgatok
(fiatal oktatok es doktoranduszok) felveteluk eseten teritesmentesen
vehetnek reszt a programban.

Az oktatas nyelve angol, a palyazasi hatarido 2008. februar 14. A
kurzusrol es a jelentkezes modjarol bovebben:
www.sun.ceu.hu/responsibility es www.sun.ceu.hu/causality .

Kernem, hogy amennyiben modja van ra, hivja fel a diakok es fiatal
kollegak figyelmet a palyazasi lehetosegre. Halasak lennenk, ha esetleg
emailen koroznek a programot vagy az egyetemi/tanszeki honlapon,
faliujsagon el lehetne helyezni egy rovid hirt es link-et a mi
honlapunkra, vagy a mellekelt posztert kitenni. Szivesen kuldunk nehany
tovabbi posztert vagy brosurat is, amennyiben szukseges.

Remelem, hogy sikerul felkelteni nehany esetleges palyazo erdeklodeset,
melyhez segitseget elore is koszonom szepen.

Szivelyes udvozlettel:

Kornelia Vargha
CEU Summer University
Program Officer
Budapest, 1051
Nador u. 9.
Hungary
Tel.: (36-1) 328-3699
Fx.:  (36-1) 327-3124
email: varghak at ceu.hu

--
L a s z l o   E.   S z a b o
Department of Logic, Institute of Philosophy