[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, Zsofia Zvolenszky

Laszlo E. Szabo leszabo at phil.elte.hu
Tue May 6 16:29:23 CEST 2008

Kedves Miki!
Semmi gond, nagyon köszönjük! Majd este rendet teszek.

Üdv,
Laci

On Tuesday 06 May 2008 16:26:06 you wrote:
> Kedves Laci!
>
> Fölraktam a tegnap megbeszélt könyvet (Hale-Wright) a megbeszélt helyre, de
sajnos csak 4.-re sikerült odafigyelnem, hogy hogyan is kell ezt rendesen
csinálni. Ezért 4-szer van fönn - 2X névtelenül, egyszer az "N" betűnél
(mert "nyelvfilozófiát adtam meg véletlenül címkének), és végül
helyesen, "H"-nál. Elnézést a bénázásért, remélem helyre tudod hozni!

--
L a s z l o   E.   S z a b o
Department of Logic, Institute of Philosophy