[MaFLa] doktori védés

Lehmann Miklós lehmann at ludens.elte.hu
Wed Jun 25 09:03:55 CEST 2008

Tisztelt Kolléga!

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Pszichológiai  Doktori Iskolája

meghívja Önt

Lehmann Miklós

"Konzervatív és dinamikus struktúrák az elme szerveződésében"

című doktori értekezésének nyilvános vitájára,

melyet 2008. július 4-én, pénteken, 10 órakor rendezünk

az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Kari Tanácstermében.

(1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., I/104.)

Tudományos vezető: Dr. Kampis György, egyetemi tanár

A bíráló bizottság tagjai:

Elnök:

Dr. Csépe Valéria

Opponensek:

Dr. Ropolyi László opponens

Dr. Zemplén Gábor opponens

Titkár:

Dr. Gulyás László

További tagok:

Dr. Jakab Zoltán

Dr. Békés Vera

Dr. Szabó E. László

A disszertáció megtekinthető a Továbbképzési Csoportnál (I. em. 106.), a
tézisfüzet a csatolt fájlban található.