[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, Gergely Szekely

János Tőzsér jantozser at gmail.com
Thu Apr 23 08:58:52 CEST 2009

Laci, volna még egy kérésem. Május 15-én lesz egy kisebb konferencia, ahol
is az ERASMUS kollégium hallgatói adnak elő. Én szervezem ezt a
konferenciát, ugyanis ebben a félévben én vezettem az ERASMUS koll.
metafizikai kutatócsoportját. Arra kérnélek meg, hogy tarts előadást nálunk.
A félév témája a lehetséges világok természete volt, de bármilyen
metafizikai problémáról beszélhetsz. Ha van valamilyen draftod a témában,
akkor korreferensed is lesz.
Csók,
János