[MaFLa] Ötödik_Fenomenológia_Szimpózium_Emlékeztető

Kenéz László kenez.laszlo at gmail.com
Thu May 20 11:43:56 CEST 2010

2010. június 3-4-én, Veszprémben kerül sor az Ötödik Fenomenológia
Szimpóziumra, a Magyar Fenomenológiai Egyesület és a Veszprémi Pannon
Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kara Antropológia és
Etika Tanszéke közös szervezésében.

Jelentkezés 15 perces előadásra: 2010. május 20-ig az
info(kuk)fenomenologia(pont)hu és/vagy a
kenez(pont)laszlo(kuk)gmail(pont)com email címen az előadás címével és
összefoglalójával.

Üdvözlettel,

Kenéz László (MFE) és Makai Péter (VPE)