Re: [MaFLa] felhívás

Balazs Gyenis gyepi at hps.elte.hu
Fri Jul 23 19:44:56 CEST 2010

  Egy kicsit mas: ujraolvasva az elozo emailemet lehet, hogy egy
kicsit tul agressziv volt a stilus - ezert elnezest.
  Egyebkent is egy nagy bocsanatkeressel tartozom a nagylelku
tanarsegedi ajanlattal kapcsolatban, de nem nagyon tudtam, hogyan
fogjak hozza. Roviden az tortent, hogy miutan beszeltunk, beszeltunk
az ex-baratnommel (akivel folyamatosan azt terveztuk, hogy majd
augusztus elejen ismet talalkozunk Frankfurban es megprobaljuk
folytatni - ezt elsosoran o akarta); az volt az eredeti terv, hogy
Pittsburghben toltjuk a kovetkezo felevet, ezert meg akartam kerdezni,
hogy ugye ahelyett Budapest is jo lenne. Erre azt mondta, hogy nagyon
bizonytalan ebben, hogy mennyire elszigetelt lenne egy olyan orszagban
aminek a nyelvet nem beszeli stb., illetve hogy elbizonytalanodott
magaban a folytatasban is, de azert Pittsburghbe persze szivesen jonne
tovabbra is. Ezt a korabbiak fenyeben nem volt konnyu megemeszteni, de
mivel en ezt az egeszet komolyan gondoltam, probaltam megtudni, hogy
akkor most pontosan hogyan is all helyzet az ittmaradassal stb. Ugy
ket het mulva vegul kiderult, hogy a bizonytalansag igazi oka, hogy o
kozben osszejott egy masik pasival. Ez elegge megviselt..
  Szoval nagyon sajnalom, hogy igy alakult. Ma kellett dontenem arrol,
hogy most akkor maradni akarok itt tanitani jovore is, vagy sem.
Igazabol nem erzem, hogy racionalis dontest tudok hozni (nagyon rossz
volt ez az elmult fel ev), de mindenki, akivel beszeltem azt mondta,
hogy maradnom kene. Most beszeltem Nortonnal es mondtam neki, hogy
maradok. Ugyhogy csak augusztusra megyek most haza, legalabbis a terv
szerint.

--
Balazs Gyenis
Department of History and Philosophy of Science, University of Pittsburgh