[MaFLa] felhívás

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Sat Aug 21 13:22:27 CEST 2010

Sziasztok,

miután tegnap beszéltem Lacival, Balázs legutóbb küldött változatába
beszerkesztettem Laci észrevételeit, hogy továbbra is Word dokumentum
formátumban tudjunk dolgozni. Lényegében egy vitás pont maradt: a
falszifikáló ellenpéldák kérdése (és talán még a kibővíthetőséggel
kapcsolatban egy s más). Nincs ötletem, hogy ezzel kapcsolatban hogyan
jussunk dűlőre, de a többi kérdésnek megfelelő buborékokat leszedtem,
hogy áttekinthetőbb legyen a szöveg. Azt javaslom, hogy az eredeti
munkarend szerint Zalán olvassa el a szöveget, aztán Balázs még csinálja
meg a házi feladatát, majd menjen Miklóshoz, aki véleményezze, és
szóljon hozzá a falszifikációs kérdéshez is. Egy dologhoz már nem volt
erőm: a képleteket egy Windows-os editorban rendesen megszerkeszteni.
Nem csinálná ezt meg valamelyikőtök? Kösz, sziasztok,

Gábor