[MaFLa] MTA-Fil-Int

Laszlo E. Szabo leszabo at phil.elte.hu
Fri Sep 24 11:18:43 CEST 2010

Kedves János!

(A listán válaszolok, mert gyakori kérdésről van szó, érdemes tisztázni.)

A MAFLA-nak én vagyok a rendszergazdája. Vagyis olyan rendszergazda, amire te
gondolsz, nincs. A MAFLA nem moderált, tehát bárki küldhet rá emailt
(attachmenntel együtt), aki feliratkozik rá, olyan tartalommal, amiért a
beküldő vállal felelősséget.

Mivel ezt a levelet a MAFLA-ra küldted, ezek szerint fel vagy iratkozva, tehát
semmi akadálya, hogy a szóban forgó hirdetményeket is ugyanezzel a módszerrel
a listára küldjed.

Általában, fontos, hogy a gép csak olyan levelet fogad el, amelyet olyan email
címről küldtek, amellyel valaki feliratkozott.

Remélem, minden simán működni fog.

Üdvözlettel,
Laci

--