[MaFLa] meghívó - 10 éves a CEU Filozófia Tanszék

Krisztina Biber Biberk at ceu.hu
Thu Oct 7 12:42:55 CEST 2010

Tisztelt Kollégák!

A Közép-európai Egyetem (CEU) Filozófia Tanszéke idén ünnepli
fennállásának tizedik évfordulóját. Ebből az alkalomból az év
során több szakmai eseményt rendezünk, amelyekre ezennel szeretném
Önöket meghívni. Az eseménysorozat első eleme az ezen a héten
pénteken és szombaton megrendezendő házikonferencia, amelyen doktori
hallgatóink mutatják be eredményeiket. A konferencia három keynote
speakere tanszékünk három alumnusa, Aranyosi István (Bilkent Egyetem),
Jakub Jirsa (Károly Egyetem, Prága) és Szalai Judit (ELTE). A
konferencia részletes programját az alábbi e-mail címen találhatják
meg:
https://philosophy.ceu.hu/events/2010-10-08/third-annual-ceu-in-house-philosophy-conference
Szeretném már most felhívni figyelmüket eseménysorozatunk következő
elemére, a 2011. január 27-28-án megrendezendő nemzetközi konferenciára,
amelyen a tanszékünkkel hosszabb ideje kapcsolatban álló, szakmánk
élvonalába tartozó filozófusok fognak előadni. Az előzetes program
szerint előadást tart Tim Crane, Ronald Dworkin, Huoranszki Ferenc, Brad
Inwood, Barry Loewer, Dominik Perler és Dan Sperber.
Üdvözlettel,
Betegh Gábor
Gábor Betegh
Head of Department