[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, October

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Thu Oct 14 12:43:26 CEST 2010

Szia Laci,

a link működik, de a pdf-re kattintva nem jelenik meg semmi. Leírtam
tömören, hogy mire is kellene programot írni. Ha van kedved, vagy a régi
programod lefuttatható, megnézhetnénk (csak sajnos én teljesen hülye
vagyok a programozáshoz). Én is nagyon élveztem a szemináriumot.

Este viszont felhívnálak lelki beszélgetésre. Szia,

Gábor