[MaFLa] felhívás

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Sun Oct 24 15:51:52 CEST 2010

Sziasztok,

Lacival éjszaka végignéztük a cikket még egyszer, és a kifogásolt
helyeken belejavítottunk. Kérlek, nézzétek át, és kommentáljátok a
szöveget. Miki, Balázs, a "Nem-klasszikus mértékterek" fejezet legvégére
beszúrtunk egy bekezdést:

"Hangsúlyozzuk, hogy a fentiekben a reichenbachi közös ok elvet abban az
eredeti értelemben vettük, ahol a korrelációkat közös /okokkal/, nem
pedig közös /okrendszerekkel/ kívánjuk magyarázni. Hogy mi a helyzet
közös okrendszer esetében, az egyelőre nyitott kérdés."

Ez így helyes?

Zalán! A harmadik oldalon újraírtuk a valószínűség fogalmának
bevezetését. Megtennéd, hogy beírod a valószínűségi mérték képletét a
kipontozott helyre, és a következő sorokban a képletekre hivatkozást? Kösz,

Gábor