[MaFLa] Konferencia március 5

Hoppál Bulcsú Kál hoppal at hotmail.com
Mon Jan 24 10:42:06 CET 2011

Konferencia-felhívás / Call for conference
papers

A Magyarországi Aquinói Szent Tamás Társaság (a SOCIETA' INTERNAZIONALE
TOMMASO D'AQUINO tagszervezete) a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Hittudományi
Karával közösen konferenciát szervez.

A szervezők várják a kutatók és érdeklődők -  filozófusok, teológusok, vallástudósok, középkorkutatók,
nyelvészek, szociológusok, pszichológusok, egyetemi hallgatók - jelentkezését.

 A konferencia időpontja: 2011. március 5. (szombat)Helyszíne: Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Hittudományi Kar, Budapest, Veres Pálné u. 24.  A konferencia témája: Hit és ész viszonya(i) Aquinói Szent Tamásnál A konferenciára előadóként az előadás címével és egy rövid absztrakttal (250 szó) lehet jelentkezni 2011. február 18-ig az alábbi címen:Hoppál K. Bulcsú  khoppal at yahoo.com  A konferencia válogatott anyagát kötetben kívánjuk megjelentetni.

Call for papers

Faith and Reason in
Saint Thomas Aquinas

March 5, 2011.

Campus of the Pázmány Péter Catholic University, Hungary,

Contributions are invited from philosophers,
theologians, religious scholars, medievalists, linguists, sociologists,
psychologists, and other interested scholars on the following and related
topic: Faith and Reason in Saint Thomas
Aquinas

Submission
of abstracts (max. 250 words) by February 18, 2011. Papers are accepted in
English, German, French, Spanish, Italian, Latin and Hungarian. Please send
your submissions to Bulcsú K. Hoppál, khoppal at yahoo.com

WWW.HUNGARIANSITA.ORG