[MaFLa] Még egy esélyt a matematikának! [ÉlményMűhely] - Meghívó

Kristof Fenyvesi fenyvesi.kristof at gmail.com
Fri Feb 18 08:37:29 CET 2011

Meghívó
<http://www.fenyvesikristof.hu/documents/elmenymuhely/MeghivoElmenyMuhelyEloadas20110223Eger.pdf>

MÉG EGY ESÉLYT A DIÁKOKNAK, MÉG EGY ESÉLYT A MATEMATIKÁNAK!
Találkozás Szabó Ildikóval, az ÉlményMűhely Mozgalom szakmai vezetőjével
www.elmenymuhely.hu

2011. február 23., 13.40h
Eszterházy Károly Főiskola, C épület, Kari Tárgyaló
Eger, Leányka u. 4.

A RÉSZVÉTEL INGYENES, REGISZTRÁLNI E-MAILBEN AZ ALÁBBI CÍMEN LEHET:
ttktitkar at ektf.hu

Szabó Ildikó, matematika-fizika tanár, az ÉlményMűhely szakmai vezetője

A beszélgetéssel egybekötött előadás témája:

ÉlményMűhely 2011: Első Kreatív Iskolanap az egri Eszterházy Károly
Főiskolán és Ars Geometrica Eger 2011 Nemzetközi Konferencia és Műhely

A képes meghívót csatoltuk - letölthető, továbbküldhető digitális
meghívó (PDF, 275 KByte - klikk!):
<http://www.fenyvesikristof.hu/documents/elmenymuhely/MeghivoElmenyMuhelyEloadas20110223Eger.pdf>

Kapcsolat:
E-mail: ttktitkar at ektf.hu