[MaFLa] barataimnak, kollegaimnak, munkatarsaimnak

András Sebestyén Szőllősy a.s.szollosy at gmail.com
Thu Oct 13 22:32:45 CEST 2011

Kedves Gyuri!

Mint ahogy már beszéltünk róla, nagyon sajnálom, hogy közvetlenül nem tudok
segíteni, nekem magamnak is csak egyesületem lévén, de intézményi hátterem
nem. (Nem a Magyar Tudományos Akadémia feladata volna ilyen egyesületek
számára intézményi hátteret biztosítani?) Mindazonáltal igyekszem leveledet
saját köreimben is minél szélesebb nyilvánosság elé tárni, hátha valakinek
volna ötlete, hogyan lehetne az általad képviselt kapcsolati hálót
megmenteni.

Baráti üdvözlettel:
*Szőllősy-Sebestyén András*

András Sebestyén SZŐLLŐSY

General Secretary of the Hungarian Association for Applied Linguistics &
Language Teaching

Postal address: 1025 Budapest, Csalán út 37/a. Hungary

Telephone: +36 (1) 2000 560
Mobile: +36 (70) 544 98 18

E-mail: A.S.Szollosy at gmail.com
           szsa at goliat.eik.bme.hu