[MaFLa] Wittgenstein programsorozat

Katalin Neumer neumer at gmx.at
Thu Feb 2 07:26:37 CET 2012

Kedves Kollégák,

szeretném felhívni a figyelmeteket/figyelmüket az Osztrák Kulturális Fórum febr. 20-án kezdodo Wittgenstein-programsorozatára.
- febr. 20-án kiállítás nyílik Wittgenstein építészeti munkásságáról
- febr. 21-22-én Forgács Péter, Derek Jarman és Ferry Radax Wittgenstein-filmjeit vetítik
(a Radax-film megnézésére aligha lesz más alkalom!)
- febr. 24-én a Magyar Wittgenstein Társaság és a Bécsi Egyetem „Tracing Wittgenstein“ kutatócsoportjának közös konferenciája lesz "Wittgenstein munka után" címmel: Wittgenstein és a muvészetek (magas- és populáris) kapcsolata, valamint hatása muvészek munkásságára; a konferenciát Esterházy Péter felolvasóestje zárja.
A német nyelvu eloadásokhoz a Kulturális Fórum szinkrontolmácsot biztosít.
- márc. 2-án konferencia Wittgenstein és az építészet témakörben

A Wittgenstein Társaság konferenciájának programját mellékelem. További információk (absztraktok, az eloadók eddigi munkássága, témábavágó írásaik) olvashatók itt:
http://www.tofk.elte.hu/tarstud/lw/kunst/index.html

Ugyanitt lehet folyamatosan tájékozódni a többi programról is (ezek az oldalak még fejlesztés alatt vannak).

Az Osztrák Kulturális Fórum további programokkal is várja az érdeklődőket:
http://www.okfbudapest.hu/programs
(Pl. febr. 9-én 18:30-tól Vajda Mihállyal beszélget Peter Engelmann.)

Neumer Katalin
Jetzt informieren: http://www.gmx.net/de/go/freephone/