[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, Markus Gabriel

BOROS Gábor h13556bor at mail.iif.hu
Fri Mar 23 19:13:48 CET 2012

Kedves Laci,
Gabriel részéről minden rendben, már 8h20-kor megérkezik Ferihegyre...
Mondd, el szoktatok efféle külföldi vendégelőadókkal menni a vita után valamilyen vendéglátóipari egységbe? A helyzet az, hogy eléggé elkapott az influenza, át kellett tennem mostanra tervezett párizsi utamat a jövő hétre, úgyhogy végül én is csütörtökön érkezem, 15 órakor. Hatra persze oda tudom már vinni az előadásra, még az is lehet, hogy meg tudom hallgatni, de valamikor elő kell készítenem másnapra az NMFT közgyűlés beszámolóját, ilyesmit, miközben délelőtt órám lesz. Szóval nem akarom Rád/Rátok testálni a mestert, csak kérdem, hogy mi várható. Ha ez nem szokás vagy most épp nem érzel kedvet hozzá, akkor elviszem majd én, természetesen, vacsorázni.
Vannak esetleg konkrét visszajelzéseid, várható, hogy nem üres teremben fog előadni?

Üdv, Gábor