[MaFLa] Markus Peschl eloadasa es workshopja Budapesten

Ropolyi Laszlo ropolyi at caesar.elte.hu
Thu May 17 03:43:00 CEST 2012

Meghívó

Markus Peschl
a Bécsi Egyetem Filozófiai Intézetének tanára, a Middle European
Interdisciplinary Joint Master Program in Cognitive Science (MEi:CogSci)
szakmai vezetője

http://www.univie.ac.at/wissenschaftstheorie/peschl/

az ELTE Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszéke, valamint a BME
Filozófia és Tudománytörténet Tanszékének vendégeként egy előadást,
valamint az érdeklődők számára az előadáshoz kapcsolódó workshopot
tart a közeljövőben Budapesten. Előadásának címe (és a workshop témája)

Knowledge Creation and Enabling Spaces

Az előadás 2012 május 21-én hétfőn negyed 1-től
a BME E épületének 604-es termében (1111 Budapest, Egry József utca 1., E
épület 6. emelet)

a workshop 2012 május 22-én kedden 12-től
ugyanott

lesz megtartva.

Az előadáshoz kapcsolódó workshopon való részvételt filozófiai és
kognitív tudományi mesterszakos és PhD hallgatóknak különösen ajánljuk.
Igény esetén Peschl professzor úrtól érdemjegyet (és kreditet) is lehet
szerezni a témából.

Az érdeklődők a következő doodle táblázatban bejelölhetik részvételi
szándékukat: http://www.doodle.com/ssch4xziu6bc5dw9

Minden érdeklődőt szertetettel látunk!

Üdvözlettel:

Ropolyi László