[MaFLa] új szám / felhívás

Elpis filoszerk at gmail.com
Sun Nov 25 11:22:52 CET 2012

Kedves Kollégák,

Megjelent az Elpis új, immáron 11. száma. A lap megrendelhető honlapunkon
keresztül:
http://sites.google.com/site/elpiszfolyoirat/

Tartalom:

RADI INGRID: Én-nyelv-valóság relációja, avagy egy vitalista teremtő
gondolatai
SMID RÓBERT: Tükröm, tükröm. Az *én *lacani modelljei
SÓS CSABA: Egy csonkításallegória interpretációja. Paul de Man *guillotine*
-ja
TAKÓ FERENC: A lélek szava. Herder Kína-képéről
TÓTH GÁBOR: A kanti Én-fogalom heideggeri interpretációja
TUBOLY ÁDÁM TAMÁS: A lehetséges világok fikcionalista elméletének nehézségei
ZÁRDAI ISTVÁN ZOLTÁN: A cselekvések leírásának két módja
NAGY DÁNIEL: Személyes riport egy francia forradalomról

Emellett szeretnénk felhívni az OTDK-n induló hallgatók figyelmét új
felhívásunkra, ugyanis szokás szerint egy teljes számot kívánunk szentelni
a résztvevők munkáinak. A felhívás honlapunkon és csatoltan is olvasható.

--
ELPIS Filozófiai folyóirat
Web: http://sites.google.com/site/elpiszfolyoirat/