[MaFLa] Fwd: [PhilStudents] Fwd: Gadamer és Derrida

Áron Ecsenyi aronpostaja at gmail.com
Tue Mar 5 23:57:42 CET 2013

---------- Forwarded message ----------
From: Siklósi István <siklosiistvan at gmail.com>
Date: 2013/3/5
Subject: [PhilStudents] Fwd: Gadamer és Derrida
To: filosok <philstudents at phil.elte.hu>

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: <institute at southeast-europe.org>
Dátum: 2013. március 4. 22:43
Tárgy: Gadamer és Derrida

Kedves Kutatók és Hallgatók!

*

*A DÉLKELET–EURÓPA KUTATÓINTÉZET *

* *

*Tisztelettel meghív minden érdeklődőt*

2013. március 5-én (*kedden*) 17.00 órakor a *X. Délkelet–Európa tudományos
tanácskozásra: *

* *

*Σκέψεις των αιώνων   *

II.

Gadamer és Derrida

* *

*Előadók *

A megértés és igazság. Hans-Georg Gadamer nyelvszemlélete

*Péter Mónika *(*Babeş–Bolyai Tudományegyetem*.* Kritikai argumentáció és
filozófiai rekonstrukció* *doktori iskola*)

Szavak és határok – az idegenség tapasztalata Derridánál

*Lamár Erzsébet *(*Szegedi Tudományegyetem Málnási Bartók György Filozófia
Doktori Iskola*)

                *Kerekasztal*

*Sándor Ágnes *(*Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Jog- és Államtudományi Kar
*)

* *

*Helyszín*: Párbeszéd Háza. *Kerkai-Terem. *1085 Budapest, Horánszky utca
20.

*RSVP*: conference at southeast-europe.org

*Meghívó*: http://www.southeast-europe.org

TISZTELETTEL