[MaFLa] Höffe előadás - Pécs

Garai Zsolt garai.zsolt at pte.hu
Wed May 8 21:12:10 CEST 2013

Pécsi Tudományegyetem
Filozófia Doktori Iskola
7624 Pécs, Ifjúság u. 6.

Meghívó

Otfried Höffe
(Tübingen)

Jövőképes a demokrácia?
(Ist die Demokratie zukunftsfähig?)

Nyilvános előadás német nyelven, fordítással
(Öffentlicher Vortrag auf Deutsch, mit Übersetzung)

Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Kari Tanácsterem
2013 május 13. hétfő 18h

Otfried Höffe (1943), Jürgen Habermas után a legidézettebb mai német filozófus, írásait több, mint húsz nyelvre fordították le. Filozófiatörténeti tárgyú könyveket írt többek közt Arisztotelész, Hobbes, Kant és Rawls filozófiájáról. Politikafilozófiai és demokráciaelméleti munkáit a frankfurti Suhrkamp és a müncheni Beck kiadók adták ki. A Fribourgi, majd a Tübingeni Egyetem professzora, számos egyetem vendégtanára, meghívott előadója Európában, Észak- és Dél-Amerikában, Japánban és Kínában.

Szervezés, kontaktus: Boros János borosjanos at t-online.hu<mailto:borosjanos at t-online.hu> és Rippl Dóra rippl.dora at pte.hu<mailto:rippl.dora at pte.hu>

Pécsi Tudományegyetem JUBILEUM 2012-2013
www.jubileum.pte.hu