[MaFLa] Fogalom es kep - konyv es projektbebutato

Ropolyi Laszlo ropolyi at caesar.elte.hu
Thu Apr 25 02:31:14 CEST 2013

Tisztelt Kolléga!

Ezúton is szeretettel meghívjuk a

2013. április 25-én, csütörtökön 16 órakor

az ELTE BTK „i“ épület II. em. 208-as termében tartandó

könyvbemutatónkra,

amelyen a Fogalom és kép 3. (az azonos című kolozsvári konferenciasorozat
tanulmányait tartalmazó) kötetet bemutató előadásokra kerül sor.

Az előadók a kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetem Filozófiai intézetének
tanárai:

1. Egyed Péter: A Fogalom és kép konferenciasorozat bemutatása.
Perspektívák és eredmények.

2. Gál László: Fogalom és kép 3. („Fogalmaink a képeinkről”)

3. Ungvári Zrínyi Imre: A perceptuális jelentések szerepe a valóságélmények és
értelemtapasztalatok megalkotásában

4. Veress Károly: Megmutatkozás és megszólalás

A programot a Fogalom és kép projekt megbeszélése és állófogadás zárja.

A szervezők:

ELTE BTK Filozófia Intézete
ELTE TTK Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszéke
ELTE TÓK Társadalomtudományi Tanszéke
és az
Erdélyi Magyar Filozófiai Társaság