[MaFLa] KONFERENCIAFELHIVAS

János Tőzsér jantozser at gmail.com
Tue Sep 17 10:30:26 CEST 2013

*Kedves kollégák,*

*hadd ajánljam a figyelmetekbe a következő konferenciát.*

*Üdvözlettel,*

*Tőzsér János*

**

*
*

*KONFERENCIAFELHÍVÁS*

A Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karának Társadalomtudományi Tanszéke az
"Analitikus filozófia és fenomenológia" konferenciasorozat keretén belül
konferenciát szervez

*Más elmék*

 címmel.

 *A konferencia ideje:* 2014. január 17-18.

 *A konferencia helyszíne:* Kaposvári Egyetem (Kaposvár, Guba Sándor u.
40.).

 *A konferenciára való jelentkezés határideje*: 2013. december 15.

 *A konferencia szervezői:* Bács Gábor, Molnár Gábor, Tőzsér János.

 A jelentkezéseket (melyeknek a tervezett előadás 10-15 soros
összefoglalóját kell tartalmazniuk) a következő e-mailcímre kérjük:

 analitikusesfenomenologia at gmail.com