[MaFLa] Fwd: konferenciafelhívás

János Tőzsér jantozser at gmail.com
Thu Oct 9 16:14:37 CEST 2014

kedves kollégák,

hadd ajánljam figyelmetekbe/figyelmükbe a következő konferenciát!

üdvözlettel,
tőzsér jános

*KONFERENCIAFELHÍVÁS*

A Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar Társadalom- és Kultúratudományi Intézet
Társadalomtudományi Tanszéke az „Analitikus filozófia és fenomenológia”
konferenciasorozat keretén belül konferenciát szervez

*Jelentés és tapasztalat*

címmel.

*A konferencia ideje:* 2015. január 16–17.

*A konferencia helyszíne:* Kaposvári Egyetem (Kaposvár, Guba Sándor u. 40.).

*A konferenciára való jelentkezés határideje*: 2014. december 15.

*A konferencia szervezői:* Tőzsér János, Bács Gábor, Molnár Gábor.

A jelentkezést és a tervezett előadás 10–15 soros összefoglalóját a
következő e-mailcímekre kérjük:

analitikusesfenomenologia at gmail.com

és

jantozser at gmail.com