[MaFLa] Meghívó Sun professzor előadására

BOROS Gábor h13556bor at mail.iif.hu
Thu Aug 20 15:34:57 CEST 2015

Kedves Kollégák,

a közeli napokban Budapesten tartózkodik Kína egyik elit-egyetemének, a
Shanghai Fudan Egyetem Bölcsészettudományi Karának dékánja, Xiangchen Sun
professzor. Ezúton hívom fel a figyelmüket Sun professzor előadására, amely
egy izgalmas témát tárgyal - a nyugati filozófia recepcióját Kínában az
utóbbi negyven évben - egy olyan kolléga előadásában, akinél aligha ismeri
bárki is jobban ezt a kérdést.

Mellékeltem a meghívót, Sun professzor életrajzát s az előadás
összefoglalóját.

Az előadás időpontja 2015. szeptember 1., 17 óra, helyszíne Múzeum krt 4., F
épület, Kodály terem.

Üdvözlettel,

Boros Gábor