[MaFLa] Schwendtner Tibor előadása a Filozófiai Intézetben

Ferenc ANDRÁS ferenc at andrasek.hu
Fri Sep 25 21:31:22 CEST 2015

megjött a válaszod, addig átküldöm ezt a baromságot. Csak azt tudnám
felefogni, hogy mitől nagy filozófus ez a náci Heidegger? Azt mondjuk értem,
hogy a proto náci Wagner miért nagy zeneszerző - én is kedvelem, de ez az
izé miért fontos? Én igazán próbálok nyitott lenni. más. Nagyon jó volt
Forrai előadása, jó előadó, képes kivülállóknak részletesen elmagyarázni
valamit, nekem ez nem megy. Én türelmetlen vagyok, nincs türelmem
nyilvánvaló dolgokat magyarázni, pedig a kezdőknek erre szüksége van, ez
nagyon jól látszott Forrai előadásán. Engem persze senki nem ismert.

üdv. Ferenc