[MaFLa] Mire való a tudomány címen prémium előadások

FI Titkárság FI.Titkarsag at btk.mta.hu
Fri Jan 29 10:09:48 CET 2016

Tisztelt Kollégák!

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet-és Társadalomtudományi Kara és az MTA BTK Filozófiai Intézete tisztelettel meghívja Önöket a

MIRE VALÓ A TUDOMÁNY?
prémium előadásokra  a PPKE BTK-n.

Az előadássorozat folytatódik a 2015–2016-os tanévben!

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem, mint az ország kiemelt egyetemeinek egyike, különös hangsúlyt fektet a tudományos
kutatásra, a tudományos utánpótlás nevelésére és a tudomány népszerűsítésére. A PPKE Bölcsészet-
és Társadalomtudományi Kara és az MTA BTK Filozófiai Intézete előadássorozatában a hazai tudományosság
vezető képviselői közérthető módon magyarázzák el, mire való a tudományuk, miért érdemes közpénzeket áldozni
arra, mi annak a tényleges társadalmi haszna.
A Pázmány Szenior Egyetemhez kapcsolódó prémium előadások több korosztályt kívánnak megszólítani: egyetemi
hallgatókat, oktatókat, továbbá az érdeklődők széles körét. Az előadások belépő díj nélkül látogathatók.

Mire való a kognitív tudomány?
Pléh Csaba akadémikus, február 11., csütörtök, 17.00

Mire való az irodalomtudomány?
Dávidházi Péter akadémikus, február 25., csütörtök, 17.00

Mire való a jogtudomány?
Vékás Lajos akadémikus, április 7., csütörtök, 17.00

Az egyórás előadások utáni beszélgetéseket vezeti: Hörcher Ferenc, az MTA doktora, egyetemi tanár.

Az előadások helyszíne: PPKE BTK Sophianum, 112-es terem

1088 Budapest, Mikszáth Kálmán tér 1.

A várható nagy érdeklődésre való tekintettel kérjük, hogy részvételét előre jelezze a sophianum at btk.ppke.hu<mailto:sophianum at btk.ppke.hu> e-mail
címen vagy +36 1 235 3030-as telefonszámon.

Tisztelettel:
MTA BTK FI