[MaFLa] Érdeklődés publikációs feltételekkel kapcsolatban

Barna Czirkos barna.czirkos at gmail.com
Sun May 8 22:08:10 CEST 2016

Tisztelt Lengyel Zsuzsanna!

Nevem, Czirkos Barnabás, tavaly végeztem az SZTE-BTK intézményében
Filozófia Mester szakon, jeles eredménnyel, és szeretnék jövőre phd-re
felvételizni, ehhez pedig előtte publikációs gyakorlatot szerezni. Írtam is
elsőnek egy politikafilozófiai tanulmányt a volt-leendő tanárom és
témavezetőm, Dr. Tóth I. János javaslatára, aki kiadásra méltónak találta
tanulmányomat. Ennek kiadásának feltételeiről szeretnék hát érdeklődni,
főleg a formai kritériumok felől.
Ahogy látom, már nem az MTA honlapján kell a MaFLa kiadásokkal kapcsolatban
érdeklődni, ezért írok önnek, hátha megváltoztak a követelmények( pl.
esetleg már nem 40.000 a maximális leütési szám).

A jelenlegi tanulmányom lehetséges publikálásán kívül érdekesnek találtam
az október elsejei határidejű témát, így ebből (társadalomkritika:
Horkheimer, Adorono, Marcuse szempontjaival, stb.) mindenképp szeretnék egy
tanulmányt szerkeszteni kiadás céljából. Ezért is szeretném megtudni a
pontos publikálási feltételeket.

Tájékoztatását előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Czirkos Barnabás (Filozófia, MA, SZTE-BTK)