[MaFLa] MFT elnökség

Takacs Adam takacsadam at hotmail.com
Wed May 25 14:52:22 CEST 2016

Kedves Kollégák!

Egy újabb hozzászólás a Tibor által elindított eszmefutáshoz:
mivel a Társaság elnöksége földrajzi, felsőoktatási és tematikai szempontból nagyon
is kiegyenlítettnek látszik, felmerül a kérdés, hogy vajon a "nő" nem tartozik-e
azon kategóriák sorába, amelyben a magyar filozófiának is illene értelmeznie
önmagát.

Üdvözlettel egy további külsős:

Takács Ádám