[MaFLa] MFT elnökség

Schmal Dániel schmal.daniel at chello.hu
Wed May 25 16:19:30 CEST 2016

Kedves Tibor és Mindnyájan,

én az elnökség tagjaként (persze csak a magam nevében írok) hálás vagyok az észrevételért. Fontosak ezek a jelzések, mert ezek nélkül kritikátlanul működnek a régi beidegződések és automatizmusok. Javasolni fogom az elnökségnek, hogy gondoljuk át a választás mechanizmusát (nem utolsó sorban az elmúlt órák leveleiben felmerült szempontok alapján), s igyekezzünk orvosolni a helyzetet.

Köszönettel,
Dániel