[MaFLa] Jean-Luc Nancy Budapesten (2017. március 28-29.)

Csaba Olay olaycsaba at gmail.com
Mon Mar 27 00:02:15 CEST 2017

Tisztelt Kollégák!

Szeretném figyelmükbe ajánlani Jean-Luc Nancy budapesti előadását és a
munkásságáról rendezett konferenciát.

Alább továbbítom a szervezők leírását és az események csatolt részletezését.

Üdvözlettel
Olay Csaba

Tisztelt Kollégák!

A PPKE Francia Kapcsolat Kutatócsoport és a Francia Intézet
meghívására *Jean-Luc
Nancy*, nemzetközi hírű filozófus *2017. március 28-29-én* Budapestre
látogat.

A kétnapos program során a filozófus március 28-án mesterkurzust tart a
PPKE-n, majd egy előadást (szinkrontolmácsolással) a Francia Intézetben.
Március 29-én Jean-Luc Nancy életművéről egy nemzetközi konferencia kerül
megrendezésre a PPKE-n.

 A részletes programok itt: https://btk.ppke.hu/
https://www.facebook.com/events/802774349885987 és a csatolmányban
találhatók.

Kérjük a tisztelt Kollégákat, ajánlják e rendezvényt hallgatóik figyelmébe!
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

A szervezők, Ádám Anikó, Radvánszky Anikó, Horváth Eszter (PPKE)

--
Radvánszky Anikó Ph. D.
PPKE Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

--
Olay Csaba
tanszékvezető