[MaFLa] Ellenállás és megalkuvás

Takacs Adam takacsadam at hotmail.com
Fri Apr 14 13:38:24 CEST 2017

Kedves kollégák!

Az alábbi jövő heti ELTE BTK-s történész programot szeretnénk a figyelmükbe ajánlani: https://www.facebook.com/events/808472882643430/?notif_t=plan_user_associated&notif_id=1492162316861920

Kérjük hívják fel a hallgatók figyelmét az eseményre.

Üdvözlettel:

Az Atelier Tanszék

Ellenállás és megalkuvás a 19. századtól napjainkig Magyarországon

Közös gondolkodás az ELTE BTK-n, szolidaritási akció

A felsőoktatási törvény április 4-én elfogadott módosítása és a napokban benyújtott ún. civil törvény erőteljesen veti fel az antidemokratikus politikai törekvések és demokratikus ellenállási lehetőségek viszonyának kérdését a magyar társadalomban. E problémakör történeti kontextusának megvilágítása érdekében az ELTE BTK Atelier Európai Társadalomtudományok és Historiográfia Tanszéke közös tudományos gondolkodásra hív, egy rövid előadásokkal és közös vitával egybekötött rendezvényre, amelyre április 19-én szerdán 10.00 órától az ELTE BTK Gólyavár Mária Terézia előadójában kerül sor. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

Felkért előadók:

Ablonczy Balázs
Bartha Eszter
Dobszay Tamás