[MaFLa] Cyril O’Regan (University of Notre Dame) előadásai Budapesten

Mezei Christoph mezeichristoph at gmail.com
Fri May 12 00:09:42 CEST 2017

Tisztelt listatagok,

hadd ajánljam figyelmükbe az alábbi programokat (lásd alább).

Üdvözlettel:

Mezei Christoph

*Cyril O’Regan*

a University of Notre Dame (Indiana) professzora

előadásai Budapesten

*The Enlightenment and Romantic/Idealist Folds of Modernity*

Időpont: 2017. május 23., kedd 10h

Helyszín: Pázmány Péter Katolikus Egyetem (Bp., VIII., Szentkirályi u.
28.), Szt. II. János Pál Terem (I. emelet)

*Modernity and the Gnostic Thesis*

Időpont: 2017. május 24., szerda 14h

Helyszín: Károli Gáspár Református Egyetem (Bp., VIII., Reviczki u. 4.),
Kisterem

*Zizek and the Self-Liquidation of Christianity*

Időpont: 2017. május 25., csütörtök 14h

Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem (Bp., IX., Fővám tér, 8.), E ép. 3001

*Minden érdeklődőt szívesen látunk!*

Az előadások finanszírozását részben a PPKE KAP programja biztosítja.

Szervezés: Fides et ratio Kutatócsoport