[MaFLa] Ütközéspontok 5, konferenciafelhívás

László Laura asztyi at hotmail.com
Sat Dec 2 19:36:44 CET 2017

Tisztelt Listatagok!

A DOSZ Filozófiatudományi Osztálya nevében tisztelettel ajánljuk figyelmükbe éves doktoranduszkonferenciánkat, az Ütközéspontokat, amelyet 2018. május 18-19-én rendezünk meg. Helyszínünk a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kara lesz. Jelentkezni 2018. január 31-éig lehetséges, minden megosztást, továbbküldést, hallgatói tájékoztatást nagyon megköszönünk! A részletes kiírást csatolva küldjük a mellékletben.

A konferencia célja, hogy a magyar nyelven vagy magyar egyetemen kutató doktoranduszok és doktorjelöltek ismertethessék eredményeiket és visszajelzést kapjanak azok irányával kapcsolatban. Korlátozott számban doktori tanulmányokra készülő MA hallgatók jelentkezését is fogadni tudjuk. Az előadások 20 percesek, a szekciók a jelentkezést követően kerülnek kialakításra.

Fővédnök: Prof. Dr. Gyenge Zoltán
Plenáris előadók: Prof. Dr. Gyenge Zoltán, Prof. Dr. Horkay Hörcher Ferenc, Váraljai Anna.
Támogatók: SZTE BTK Filozófia Tanszék, Magyar Filozófiai Társaság, MTA BTK Filozófiai Intézet, Nemzeti Tehetség Program.