[MaFLa] Fordulat 22. lapszámbemutató_Populizmus_december 11.

Kristóf Nagy knagykristof at gmail.com
Thu Dec 7 17:10:11 CET 2017

Kedves Listatagok,

Szeretettel várunk mindenkit a *Fordulat* társadalomelméleti folyóirat 22.,
*Populizmus* témájú számának a bemutatójára.

*Időpont: 2017. december 11. 20:00*
*Helyszín: Auróra, Budapest VIII. ker., Auróra utca 11.*
*Facebook esemény*: https://www.facebook.com/events/1500594926661391/

A lapszámot bemutatják:
Kiss Viktor (ideológiakutató, Budapesti Corvinus Egyetem, Politikatörténeti
Intézet)
Kováts Eszter (politológus, ELTE Állam- és Jogtudományi Kar)
Paár Ádám (politikai elemző, Méltányosság Központ)
Trencsényi Balázs (történész, Közép-európai Egyetem)

Tartalom:
►Marco D’Eramo: Populizmus és az új oligarchia
►Kiss Viktor: Marxizmus az osztályharc után. Ernesto Laclau és Slavoj Žižek
vitája a populizmusról
►Omar Hassan: A Podemos és a baloldali populizmus
►Lafferton Sára: „Az olaszok nevében.” Silvio Berlusconi és Giuseppe Grillo
politikai karrierjének kezdete
►Kováts Eszter: A konszenzusok felszámolása – Jobboldali populizmus és
a„genderideológia” fenyegetése
►Domschitz Mátyás és Elek Zsuzsanna Réka: Baloldali kérdések, autoriter
populizmusok – Beszélgetés John Clarke-kal
►Merényi Miklós: Mivel állunk szemben? (Jan-Werner Müller: What is
Populism? recenzió)

Üdvözlettel,
Nagy Kristóf