[MaFLa] Ütközéspontok 5. Doktoranduszkonferencia

László Laura asztyi at hotmail.com
Thu Feb 1 22:37:01 CET 2018

Tisztelt Listatagok!

A DOSZ Filozófiatudományi Osztálya nevében tisztelettel ajánljuk ismét figyelmükbe Ütközéspontok című éves doktoranduszkonferenciánkat, melyet 2018. május 18-19-én rendezünk meg. Helyszínünk a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kara lesz.

A jelentkezési határidőt 2018. február 7-éig meghosszabbítottuk, minden megosztást, továbbküldést, hallgatói tájékoztatást nagyon megköszönünk! Mesterszakos és doktori hallgatók jelentkezésére egyaránt számítunk.

 A részletes információk az alábbi linkeken érhetők el:

Honlap: http://phil.dosz.hu/u5/

Facebook-esemény: https://www.facebook.com/events/1360413687400994/

Jelentkezési lap: http://phil.dosz.hu/u5/apply/

Útmutató absztraktok elkészítéséhez: http://phil.dosz.hu/u5/guideline/

Tisztelettel,

a szervezők:

László Laura (ELTE), Szabados Bettina (ELTE), Szabó Ferenc (SZTE)