[MaFLa] DOSZ Filozófiatudományi Osztály, új elnök

Szilvia Ruszkai ruszkai.szilvia.eva at gmail.com
Sun Sep 2 09:50:54 CEST 2018

Tisztelt Listatagok!

Ruszkai Szilvia vagyok, az ELTE Filozófiatudományi Doktori Iskolájának
másodéves doktorandusz hallgatója Etika és politikai filozófia doktori
programon. Ahogy arról már értesültek, 2018. szeptember 1-jétől 1 éven át
én töltöm be a Doktoranduszok Országos Szövetsége Filozófiatudományi
Osztályának elnöki tisztségét. Kérem, a doktorandusz szövetséget illető
kérdésekben mostantól forduljanak hozzám bizalommal, az Osztály központi
e-mail címén (*dosz.filozofia at gmail.com <dosz.filozofia at gmail.com>*) vagy a
privát címemen (*ruszkai.szilvia.eva at gmail.com
<ruszkai.szilvia.eva at gmail.com>*).

Programjainkról, rendezvényeinkről pedig a korábbi évekhez hasonlóan én is
folyamatosan tájékoztatom majd Önöket!

Bízom a közös együttműködés sikerességében!

Üdvözlettel:
Ruszkai Szilvia

László Laura <asztyi at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 1., Szo,
15:16):