[MaFLa] Einladung zur Konferenz Am Scheideweg – Die Wege haben sich getrennt

Szilvia Ruszkai ruszkai.szilvia.eva at gmail.com
Tue Oct 2 10:32:36 CEST 2018

Tisztelt Kollégák!

Korábbi levelem kiegészítéseként: az ELTE BTK Filozófia Intézete csak
külső, szakmai támogatója a konferenciánknak, annak szervezésében és
lebonyolításában nem vesz részt. Ha bárkit megtévesztett volna a korábbi
megfogalmazás, attól ezúton is elnézést kérünk.

A konferenciára továbbra is várunk mindenkit tisztelettel!

Üdvözlettel:
Ruszkai Szilvia

Szilvia Ruszkai <ruszkai.szilvia.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.
okt. 2., K, 9:27):