[MaFLa] Einladung zur Konferenz Am Scheideweg – Die Wege haben sich getrennt

Orthmayr Imre orthmayr at t-online.hu
Mon Oct 15 20:37:36 CEST 2018

  Tisztelt Ruszkai Szilvia!

Köszönöm a részletes programot.

Mára egyértelművá vált, hogy sajnos nem tudok elmenni a konferenciára.

Közben viszont eszembe jutott, hogy Önnek ezen a héten még nem kell
előállnia az Arendt kapcsán feldolgozásra javasolt etikai irodalom
jegyzékével.

Üdvözlettel,
Orthmayr Imre

Idézet (Szilvia Ruszkai <ruszkai.szilvia.eva at gmail.com>):