[MaFLa] Konferenciafelhívás: Az arc misztériuma - másság és reprezentáció (2019. április 11-12.)

Csaba Olay olaycsaba at gmail.com
Wed Jan 16 21:44:12 CET 2019

Tisztelt Kollégák!

A szervezők kérésére felhívom szíves figyelmüket az alábbi konferenciára.

Üdvözlettel
Olay Csaba

Tisztelt Kolléga!

A *Pázmány Péter Katolikus Egyetem Francia Kapcsolat Kutatócsoportja*
a *Brazíliaváros
Egyetem **Művészeti Intézetével* és a *RETINA.International (Paris 8)
kutatócsoporttal* együttműködésben

*2019. április 11-12-én **Az arc misztériuma – másság és reprezentáció
*címmel kétnapos
nemzetközi (magyar és francia nyelvű) interdiszciplináris konferenciát
szervez a budapesti Sophianum épületében (Budapest, 1088. Mikszáth Kálmán
tér 1.).

A felhívás teljes szövege a csatolt dokumentumban olvasható.

*Részvételi szándékának jelzését* *2019.* *március 15-ig az arc.konferencia*
@gmail.com <trauma.pazmany at gmail.com> elektronikus postacímre várjuk*.*

Köszönettel és szívélyes üdvözlettel:

A szervezők:

Ádám Anikó, Pataki Elvira, Radvánszky Anikó (PPKE, Francia Kapcsolat)

Biagio d’Angelo (UnB), François Soulages (Paris 8, Retina International)

--
Radvánszky Anikó Ph. D.
PPKE Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

[...]

tanszékvezető
egyetemi tanár
Újkori és Jelenkori Filozófia Tanszék
ELTE BTK Filozófiai Intézet