[MaFLa] nevelésfilozófiai állás Debrecenben

Boros Gábor h13556bor at mail.iif.hu
Tue Jan 22 23:30:43 CET 2019

Kedves Kollégák,

a kiírók kérésére továbbítom a következő álláspályázatot. Bizonyára lesz,
akit érdekel a lehetőség.

Üdvözlettel,

Boros Gábor

A Debreceni Egyetem a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi
XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet

> Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet,
Neveléstudományi Tanszék tanársegéd munkakör betöltésére.

> [...]

> jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az

> irányadók.

> Pályázati feltételek:

> .     Egyetem, mesterképzésben szerzett diploma,

> .     oktatási feladatai témájában a mesterfokozat és szakképesítés

> követelményeit érdemben meghaladó tudás, és ehhez kapcsolódó

> széleskörű tájékozottság

> .     eredményes tudományos munka végzésére való alkalmasság, a doktori

> (PhD) képzés megkezdése neveléstudományok területén

> .     szemináriumok, gyakorlatok vezetésére való alkalmasság, képesség
azok

> [...]

> A pályázatok benyújtásának módja:

> .     Postai úton, a pályázatnak a Debreceni Egyetem címére történő

> megküldésével (4002 Debrecen, Pf. 400 . BTK Dékáni Hivatala ). Kérjük

> a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító

> számot:  KCHR/592 /2019 , valamint a munkakör megnevezését: tanársegéd.

> A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 7.

> A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

> .     Debreceni Egyetem honlapja - 2019. január 15.

> .     Debreceni Egyetem hirdetőtáblája - 2019. január 15.

---