[MaFLa] Konferenciafelhívás: Argumentor Workshop 2019

Kristof Nyiri nyirik at gmail.com
Fri Mar 1 08:47:40 CET 2019

*KÉPÖZÖN és VLL.* --- Kedves Mindannyian, a BME MPT égisze alatt 2009 óta
működik a Képi Tanulás Műhelye (Visual Learning Lab [VLL],
https://www.facebook.com/BudapestVisualLearningLab/). A MAFLA-n most
meghirdetett *Argumentor Workshop* „Képözön” konferenciájának felhívását
terjeszteni fogjuk a VLL tagjai között.

A VLL rendszeres havi kutatószemináriumokat tart és évi nemzetközi
konferenciákat rendez. A 2018 áprilisában rendezett konferencia
absztraktfüzete

http://www.vll.bme.hu/wp-content/uploads/2018/04/VLC8_abstracts_booklet.pdf

online elérhető. Továbbá múlt év decembere óta online elérhető a

http://www.vll.bme.hu/wp-content/uploads/2018/12/The_Victory_of_the_Pictorial_Turn.pdf

gyűjtemény is, amely az április konferencia nyomán elkészült -- válogatott,
bírált, szerkesztett -- tanulmánysorozat első kötete. A kötet ezekben a
napokban kerül kinyomtatásra, a sorozat második és harmadik kötetének
szerkesztése folyamatban van, a három kötetet rövid informális konferencia
keretében mutatjuk be 2019. máj. 23-ikán 14:00 és 17:00 óra között, az MTA
Székház Felolvasótermében. A konferencia címe: "Visual Learning -- A Year
After", a konferencia munkanyelve angol. Minden érdeklődőt szívesen látunk.
Üdvözlettel, Nyíri Kristóf

Kristóf NYÍRI, PhD, Dr. h.c.
Professor of Philosophy
Member of the Hungarian Academy of Sciences
https://bme.academia.edu/KristofNyiri
www.hunfi.hu/nyiri