[MaFLa] Meghívó Hörcher Ferenc angol nyelvű kötetének bemutatójára

Hörcher Ferenc Horcher.Ferenc at btk.mta.hu
Sun Feb 16 21:47:09 CET 2020

MEGHÍVÓ

Hörcher Ferenc művének nemzetközi könyvbemutatója
A Danube Institute és a Nemzet Közszolgálati Egyetem szervezésében

Hörcher Ferenc az NKE Eötvös Kutatóközpont kutatóprofesszora, a BTK Filozófia Intézet tudományos tanácsadója.

A Bloomsbury kiadónál 2020-ban megjelent kötet egy konzervatív politikai filozófia első összefoglalása.

A könyv címe A Political Philosophy of Conservatism. Prudence, Moderation  and Tradition (Bloomsbury, 2020).

A nemzetközi könyvbemutatóra két filozófust várunk külföldről. A meghívottak

  *   Robert Grant (Prof. emeritus, Glasgow-i Egyetem), valamint
  *   Ryszard Legutko (Professzor, Jagelló Egyetem, Krakkó).

A könyvbemutató házigazdája

  *   John O’Sullivan, a Danube Institute elnöke lesz.

Az angol nyelvű beszélgetésen a szerző is részt fog venni.

Időpont: 19. February, 2020.02.19.

Helyszín: 2. Lodovika tér

Mindenkit szeretettel várunk, regisztrálni itt lehet:
https://pak.uni-nke.hu/hirek/2020/02/07/horcher-ferenc-muvenek-nemzetkozi-konyvbemutatoja
[https://pak.uni-nke.hu/image/pak-uni-nke-hu/Pol%20Phil%20of%20Conservatism.png]<https://pak.uni-nke.hu/hirek/2020/02/07/horcher-ferenc-muvenek-nemzetkozi-konyvbemutatoja>

Nemzeti Közszolgálati Egyetem<https://pak.uni-nke.hu/hirek/2020/02/07/horcher-ferenc-muvenek-nemzetkozi-konyvbemutatoja>
pak.uni-nke.hu