[MaFLa] Lélek és ézékelés a kortárs filozófiában (kerekasztal beszélgetés a Francia Intézetben)

Tamás Pavlovits pavlovits.tamas at gmail.com
Tue Mar 3 11:55:15 CET 2020

Kedves Kollégák,

Mindenkit szeretettel várunk 2020. március 10-én 17 órai kezdettel a
Francia Intézetben a "Lélek és érzékelés a kortárs filozófiában" című
kerekasztal beszélgetésre. A részletek lent és a mellékletben.

Tisztelt Hölgyem,Uram,

A magyarországi Francia Nagykövetség Tudományos, Szakmai és Egyetemi
Együttműködési Szolgálata, a Szegedi Egyetem és a budapesti Francia Intézet
örömmel meghívja Önt a "*Lélek és érzékelés a kortárs filozófiában"*
kerekasztal beszélgetésre.

A kerekasztal beszélgetés a filozófia kortárs szerepére reflektál. A három
meghívott filozófus különböző témákat kutat: a szaglás, a butaság és az
öntudat filozófiai értelmezését. Ezek a témák tágabban a lélek és az
érzékelés kérdésköréhez kapcsolódnak. A jelenlegi kutatásaikról beszélve
lehetőségük lesz a filozófiához való személyes viszonyukról is számot adni.

Résztvevők:

Mme Chantal Jaquet, Université de Paris-Sorbonne

M. Pierre Guenancia, Université de Bourgogne

M. Roland Breeur, KU Leuven

M. Tamás Pavlovits, Szegedi Tudományegyetem

*Helyszín: Francia Intézet, Bp, Fő utca 17, Auditorium*

*Időpont: 2020. március 10, 17:00-19:00.*

*A konferencia alatt magyar-francia-angol szinkrontolmácsolást biztosítunk.*

A programról bővebb információ a honlapunkon:
https://www.franciaintezet.hu/hu/cikkek/programok/konferenciak/lelek-es-erzekeles-a-kortars-filozofiaban.html

Előre is köszönjük regisztrációját a következő linken:
https://framaforms.org/sens-et-ame-dans-la-philosophie-contemporaine-1580986732
<http://xn--ingyenes%20s%20ktelez%20regisztrci:%20https-4rd25auq2dr2r/framaforms.org/sens-et-ame-dans-la-philosophie-contemporaine-1580986732>

Üdvözlettel,

Kemele-Vandlik Ariadné