[MaFLa] Petíció a kultúra mint nemzeti alap védelmére a járvány idején

Márta Ujvári marta.ujvari at uni-corvinus.hu
Thu Mar 19 16:04:08 CET 2020

Kedves Lista-tagok,

fenti petícióm célja, hogy a köztévé művészeti műsor szerkesztősége
finanszírozza műsoraik megvételével a művészeket a járvány idején.
Elérhető: /Javaslat a kultúra mint nemzeti alap védelmére a járvány
idején/:
https://www.peticiok.com/javaslat_a_kultura_mint_nemzeti_alap_vedelmeren_a_jarvany_idejen
<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=https%3a%2f%2fwww.peticiok.com%2fjavaslat_a_kultura_mint_nemzeti_alap_vedelmeren_a_jarvany_idejen&c=E,1,02kBGWgTgLK_pLqLrB09wmp35BwtPYIX6_Dew8Blw51d_jqZOLuvJRcDjKp-OpFu2dRj58DC_SFgA0bSvJJSJr1NW_8ye7JyhFzyAVUfrj_45A,,&typo=1>

Előző értesítésemben egyszerűen forwardoltam nektek a petício.com nekem
küldött értesítését a petícióm elkészültéről. Elnézést, ha valakiben
esetleg félreértést keltett a magyarázat nélküli forwardolás. Jó
néhányan eddig mindenesetre megfejtették az üzenetet és aláírták a
petíciót. Remélem, lesz eredménye a nyomásgyakorlásnak.

üdvözlettel, Ujvári Márta