[MaFLa] Új elnök a DOSZ Filozófiatudományi Osztályának élén

Szilvia Metz-Ruszkai ruszkai.szilvia.eva at gmail.com
Sun Aug 23 19:35:20 CEST 2020

Tisztelt Listatagok!
Kedves Kollégák!

A Doktoranduszok Országos Szövetsége Filozófiatudományi Osztályának nevében
szeretném értesíteni Önöket arról, hogy 2 év után augusztus 31-ével lejár
az elnöki megbízatásom, a pozícióért pedig nem indultam újra. Először is,
szeretném mindenkinek megköszönni az Osztályunkkal való szoros
együttműködést az elmúlt két évben. Számomra nagyon hasznos időszak volt.

Másrészt pedig szeretném tudatni, hogy Osztályunk új elnöke szeptember
1-től Jancsó András, a Pécsi Tudományegyetem Interdiszciplináris Doktori
Iskolájának másodéves doktorandusza lesz. Kérem, hogy a jövőben hozzá
forduljanak (jancsoandras.uni at gmail.com vagy dosz.filozofia at gmail.com) az
Osztályunkkal kapcsolatos ügyekkel, illetőleg programjainkkal,
felhívásainkkal kapcsolatban pedig András fogja keresni Önöket a jövőben.

Üdvözlettel:

*Metz-Ruszkai Szilvia <https://www.linkedin.com/in/szilvia-ruszkai/>*

*Ph.D hallgató/óraadó oktató*

ELTE BTK Filozófia Intézet