[MaFLa] BALTIC SEA ESSAY EVENT - PÓTLÁS : ELISMERŐ OKLEVELEK: 2 diák sikere

Attila Pato attila.pato at gmail.com
Sun Nov 22 17:34:30 CET 2020

Kedves Kollégák, kedves Diákok!

Elnézés-kéréssel, viszont annál nagyobb örömmel pótolom a mulasztást :

A teljes eredménylistán ugyanis KÉT ELISMERŐ OKLEVÉL is szerepel, amelyet
magyarországi diákok érdemeltek  ki:

*Bertold Kovács*, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és
Gimnázium, Hungary

*Jázmin Szakál*, Grammar School Városmajor, Hungary

*Ld. BSEE 2020  TELJES EREDMÉNY*

 https://bspee.wordpress.com/2020/11/19/results-2020/

Még egyszer elnézést mindenkitől - a pénteki munkanapon csak nagy sietve
néztem az eredményeket, hogy a 4 órás MFT Díjátadás előtt megnézzem,
továbbíthatok-e jó hírt - és (túl) gyorsan küldtem az értesítést..

AZ MFT nevében is gratulálunk a diákoknak, és elismerés a felkészítő
tanároknak is!

Üdvözlettel,
Pató Attila

--