[MaFLa] Libgen, spyware, óvatosság

Eszter Kovács esztkovacs77 at gmail.com
Sun Nov 29 09:14:29 CET 2020

Kedves Kollégák,
Tegnap Leibniz egyik munkáját szerettem volna letölteni a Libgenről
(Discourse on metaphysics and related writings). A letöltési kísérlet
állandó spyware-támadást okozott (egymásból megnyíló és egymást aktiváló
kétes ablakok, alig tudtam a felugró ablakokat leállítani).
Tudjuk, hogy a Libgen nem szabályos, kiadói jogokat sért, de azért nem is
haszontalan, hogy ingyen megtalálunk rajta pdf-ként egy-egy itthon nem
olvasható szakkönyvet vagy szövegkiadást. Főleg most...
Azt tanácsolnám, hogy a napokban mindenki legyen óvatos vele, csak akkor
próbálkozzon, ha jó víruskeresője van, vagy inkább máshol próbálja
megtalálni a szóban forgó szöveget.
üdvözlettel,
Kovács Eszter